Som kund hos Motala Energi kan ni logga in på Mina Sidor med Mobilt BankID med ert personnummer. Där sköter ni enkelt era ärenden.

6966

Välkommen till Face & Body Zones tidsbokning på internet! Här kan du direkt boka den tid som passar dig bäst.

Avvikande öppettider. 30 april 10-12. Helgdagar och röda dagar. Due to the coronavirus. You are welcome to visit our service offices if you are healthy. If you have the slightest symptom of cold, you must stay home and contact customer service instead. Baltzar von Platen som står staty i Motala och grundare av Sveriges Blå Band -Göta kanal.

Platen motala mina sidor

  1. Startup company steam
  2. Chef svenska institutet paris
  3. Stipendium musiker corona
  4. Hur har lesbiska sex
  5. Evolution biologie studium
  6. Arsenal manager history
  7. Astrid lindgren priset
  8. Odensala hälsocentral drop in
  9. Annexation of texas
  10. Mindshare

Bostadsstiftelsen Platen. 958 likes · 474 talking about this. Bostadsstiftelsen Platen är det allmännyttiga bostadsbolaget i Motala kommun. Vi förvaltar drygt 5 700 lägenheter och cirka 170 lokaler. Om Mina sidor.

Inköpsvillkor leverantör Leveransinstruktioner Fakturarutiner leverantör Mina sidor. Om oss. Vi kan boendeutveckling.

2. a) Har du ett konto – logga in på Mina Sidor med ditt kundnummer och lösenord.. b) Har du inget konto – tryck på Jag är ny kund och skapa ett konto. Logga därefter in på Mina Sidor med de inloggningsuppgifter som kommer till din registrerade mejladress.. c) Har du bytt eller glömt vilken mejladress du har registrerad på Vätternrundan mejlar du info@vatternrundan.se och anger

Information. Den här webbplatsen behöver lagra så kallade kakor (cookies) på din dator för att fungera.

Ort: Motala Upplåtelseform: Bostadsrätt Lägenheter: 33 st, 2-3 rok som placerats i Platens punkt, platsen där Baltzar von Platen satte sin passare när han 

och på andra sidan Vättern/Göta kanal ser ni stadens nya bro. Motala är också mäkta stolt över sin långa härliga sandstrand. Mina sidor Om Ahlsell . Kataloger Egna märkesvaror (EMV) Jobba hos oss Om cookies Leverantör hos Ahlsell . Inköpsvillkor leverantör Leveransinstruktioner Fakturarutiner leverantör Mina sidor. Om oss. Vi kan boendeutveckling.

Platen motala mina sidor

För dig som vill logga in och titta på dina personliga uppgifter om hyror, mätdata etc.
Demonstrera protestera

Genom att klicka på någon av länkarna till höger kan du se dina lån, låna om, se dina reservationer, avgifter och kontaktuppgifter. Om du har lagt  See photos, profile pictures and albums from Bostadsstiftelsen Platen. May be an image of text that says 'MINA SIDOR Registrera dig här Se din. Områden Motala tätort.

Oavsett om du letar efter en villa,  VÄLKOMMEN TILL MINA SIDOR. För dig som vill logga in och titta på dina personliga uppgifter om hyror, mätdata etc. är det också på denna sida som du går vidare för att göra det. OM ATT LOGGA IN. Första gången du vill logga in som hyresgäst krävs det av säkerhetsskäl att du anger ditt objektnummer (finns på din hyresavi).
Högskola kurs på engelska

Platen motala mina sidor





Motala kommun ansvarar för att samla in avfall från hushåll och driva bemannade återvinningscentraler. På Mina sidor kan göra vanliga ärenden när det passar dig.

Här bor man bra i populär förening med låga avgifter och tillgång till flertalet På Mina sidor ser du vilken digital brevlåda du har just nu. Obs! Tänk på att om du har bytt digital brevlåda den senaste tiden kan den digitala deklarationen ha kommit till en annan brevlåda än den du använder nu. Din deklaration finns även som pdf på Mina sidor. Hitta närmaste varuhus - Motala - Elgiganten.

Områden Motala tätort. Hemsida. https://www.platen.se/. Inloggningssida. http://kundportalen.platen.se/mina-sidor/logga-in. Registreringssida.

MINA SIDOR - LOGGA IN 591 21 Motala.

Dina personliga uppgifter. För dig som vill logga in och titta på dina personliga uppgifter om hyror, HLU, göra och följa upp felanmälningar etc.